torek, 16. februar 2016

PTIČKI SE ŽENIJO

Le kaj počnete v teh deževnih dnevih? A ni vreme kot nalašč za ustvarjanje? Sama sem se lotila izdelave nove voščilnice za poroko, za katero sem uporabila svojo novo šablono CC. Šablono sem si želela že kar nekaj časa in končno sem prišla do nje. Ptički so tako prisrčni. Dodala sem še srčke, ki so ostali od izrezovanja La-la land šablone (vedela sem da bodo prav prišli, LOL) in jih pobarvala z rdečo Distress blazinico. 






Voščilnico prijavljam na:
IZZIV #153 v Craft-alnici, kjer je tema Valentinovo.

lp

Vesna

7 komentarjev:

  1. Ja deževni večeri so kot nalašč za ustvarjanje,
    ti si bila kreativna in pripravila ljubko voščilnico za gregorjevo.
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ptička sta res simpatična in naredila si krasno voščilnico, ki jo lepo dopolnjuje tudi čudovita misel.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna, res sta tako lepa ta dva ptička in ti si ju umestila na krasno voščilnico, ta misel jo smiselno poveže. Hvala, ker ustvarjaš z nami v Craftalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako sta mi všeč tvoja dva zaljubljena ptička :-)) všeč mi je verz. ki si ga dodala.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako sta luškana tvoja zaljubljena ptička.
    Hvala, da ju deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica je nastala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši