sobota, 14. november 2015

ZASNEŽENA SMREKA

Pozdravljene ustvarjalke!

Res že dolgo nisem objavila svojih izdelkov, vendar sem bila v vsem tem času zelo pridna. Sem polno zaposlena z zagonom nove spletne trgovinice za ustvarjalce, če še niste zasledili prejšnjih objav, in tudi to bo prišlo vsak čas na vrsto (zato pridno spremljajte moj blog, postanite sledilec/-ka, saj bo prav kmalu tudi nova nagradna igra za vse sledilce, tako stare kot nove). In čas mi tako hitro beži, da sploh nisem našla primernega trenutka za objavo. Bom pa zato danes objavila nekaj izdelkov.

Končno sem tudi jaz prišla do šablone Najlepšega para in preizkusila Tinino metodo z domačim pripravljenim "gesso-m". Stvar je res odlična, zato zelo priporočam, da jo sprobate, pa še kar nekaj denarja tako prihranimo oziroma ga lahko več porabimo za druge ustvarjalne pripomočke, LOL.

Pokažem še moje zasnežene smrekice.






Upam, da so tudi bleščice vidne na sliki. Bodala sem še kraguljčka, ki nam pričara božično vzdušje.

lp

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar