torek, 7. julij 2015

OČETU V SLOVO

Pozdravljene!

Nekaj časa nisem ničesar objavila na mojem blogu. Vseeno pa sem bila aktivna v ustvarjalnem smislu :). Za drugo je tako in tako prevroče.

30.6.2015 je minilo 2 leti odkar nas je mnogo prezgodaj zapustil oče. Bil je moj junak, moj vzornik in oseba, ki mi je podal mnogo koristnih napotkov za življenje. Vedno je zelo rad prepeval (tako ljubiteljsko kot profesionalno), bil je delaven človek iz preproste kmečke družine s sedmimi otroci, bil je najmlajši izmed njih. Življenje ga je mnogo naučilo in te vrednote je prenesel tudi name in na mojega brata. Z bratom sva imela idealno družino, z mamo sta se vedno imela rada. Koliko večerov sta preživela na terasi, gledala sadove svojih pridnih rok in bila hvaležna za pridne in vzorne otroke, ki jih imata. Bil je zelo ponosen name in na brata.
Zato je bila bolečina ob izgubi očeta toliko hujša in kar nekaj časa sem rabila, da sem sprejela dejstvo, da ga ne bom več videla, ne bom več slišala njegovega petja, ne bom več pila kavice z njim, ne bom več poslušala njegovih zgodb iz otroštva, ne bom več dobila nasveta.

Vseeno pa imam brata, ki ga imam zelo rada in ljubečo mami in skupaj smo šli čez grenko izkušnjo v življenju.

V spomin na očeta sem doma naredila venček in ga s solzami v očeh položila na njegov grob.


Ko sem videla objavo Tanje E. z venčkom za svojega brata sem se odločila da ga objavim tudi jaz.
Venček prijavljam na IZZIV # 137 v Craft-alnici, kjer je tema izziva Karkoli samo voščilnica ne.

Oči nikoli te ne bom pozabila in naj ti bo lahka slovenska zemlja.

Vesna

8 komentarjev:

  1. Draga Vesna,očetu si naredila z ljubeznijo in spominom nanj prekrasen venček. Vsako slovo ljubljene osebe je boleče,a zdi se mi,da smo zaradi teh sloves vedno čez čas močnejši.Smrt je del življenja, sprejeti jo moramo,ko pride. Tvoj oče pa bo dokler bo živ spomin nanj vedno z vami.Topel,sočuten objem pošiljam.Vse dobro tebi in tvojim.Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Vesna,očetu si naredila z ljubeznijo in spominom nanj prekrasen venček. Vsako slovo ljubljene osebe je boleče,a zdi se mi,da smo zaradi teh sloves vedno čez čas močnejši.Smrt je del življenja, sprejeti jo moramo,ko pride. Tvoj oče pa bo dokler bo živ spomin nanj vedno z vami.Topel,sočuten objem pošiljam.Vse dobro tebi in tvojim.Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si tole napisala. Venček, ki si ga izdelala pa je čudovit. Videti je, da si vanj vpelta vso ljubezen, ki jo boš vedno čutila do očeta.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit venček si naredila, se vidi da je iz ljubezni :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. sočustvujem z vami, toliko lepih besed o očetu ... venček pa je tudi čudovit poklon očetu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit venček si prirpavila. Je j.. ko mald zgubiš starša (od smrti mojega očeta je še dobrih 11 let), ma sprejmeš, se navadiš, okrepiš in greš naprej.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep venček si naredila v spomin očetu.
    Hvala, da ga deliš z nami v Craft-alnici, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Vesna, čudovito srce si naredila v spomin očetu. Verjamem, da ti je bilo hudo ob vsaki rožici, ki si jo vanjo položila, a verjamem, da si tudi zelo hvaležna za ljubečo podporo in steber zaupanja, ki ti ga je kot vzoren oče ustvaril za vso življenje. Vse dobro tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši