petek, 27. marec 2015

IZZIV #130: KRILA

Še enkrat lep podravček z moje strani. Tudi spodnja voščilnica je CAS. Uporabila sem bel papir iz moje zaloge in ga ob robu "scefrala". S pomočjo Memory box šablone sem izrezala tri metulje in negative uporabila kot osnovo. Uporabila sem tri različne odtenke modrega papirja in jih prilepila spodaj. Na krila pa sem dodala še bel til. V kote voščilnice sem prilepila še bele perle in dodala posvetilo.









Tudi to voščilnico prijavljam na IZZIV #130 v Craft-alnici, kjer je tema KRILA.

Lp

Vesna

2 komentarja:

  1. Krasne, CAS voščilnice. Z tilom si dosegla poseben efekt. Brez perlic pa tudi pri meni ne gre. Se mi skoz zdi, da pa še nekaj manjka.

    OdgovoriIzbriši
  2. In še ena lepotička izpod tvojih rok :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v krilatem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši