sobota, 11. avgust 2012

BOŽIČ SREDI POLETJA

Pozdravljeni!

V preteklih vročih dneh sem si zaželela nekaj osvežitve. Ravno pred kratkim me je poštar presenetil s pošiljko novih žigov ("štampiljk"), ki so bile ravno pravšnje za ustvarjanje, ki mi je v mislih pričaralo nekaj hladnih dni. Lotila sem se ustvarjati božične in novoletne voščilnice za letošnje praznike. Vem, da je do praznikov in snega še kar nekaj časa, vendar pa čas hitro beži in ker zaloga ni nikoli dovolj velika, sem sklenila, da letos pričnem že bolj zgodaj. Kaj kmalu bo potrebno obleči bolj topla oblačila. Voščilnice si lahko ogledate na spodnjih fotografijah. Če pa kdo želi kakšno od njih komu podariti naj me kontaktira na mail, ki je napisan v rubriki kontakt. Voščilnice prijavljam na izziv #62 ANYTHING GOES.
















Upam, da vam v preteklih dneh ni bilo prevroče in ste našli kakšno prijetno osvežitev. Jaz sem jo.

Lep pozdrav do naslednjič,

Vesna

2 komentarja:

  1. aaa tudi tebe je poneslo v teh vročih dneh tja v konec leta :-))
    Krasne so čestitke vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Vesna, what wonderful Christmas cards. Love the dry embossing and the poinsetta looks fantastic.
    Thank you very much for joining us at Cards und More Challenge.
    Hugs Claudia

    OdgovoriIzbriši